kan Nigel de Jong,nu hij door Bet van Marwijk is geschorst,zelfs door de rechter worden vervolgd doordat hij een ander z'n been tijdens voetballen bra

Toegevoegd na 33 seconden:
Bet is tuurlijk "Bert".

Toegevoegd na 1 minuut:
en brak = "brak"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Ja en nee, ja hij kan vervolgd worden al is het heel lastig om te bewijzen dat hij opzettelijk het been van de tegenstander heeft gebroken, voetbal is immers een contactsport. Nee, het feit dat van Marwijk hem uit de selectie heeft gezet doet niet terzake bij een eventuele rechtsgang,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, dat kan. Maar eerst moet hij nog aangeklaagd worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar er is maar een kleine kans dat hij hiervoor ook echt een straf opgelegd zal krijgen. Het is namelijk erg moeilijk te bewijzen of dit een ongeluk was of dat de Jong met opzet het been van de tegenstander brak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoop het want dit is onmenselijk om zo tegen iemand op te springen
net een beest
er moet echt straf volgen en smartegeld aan het slachtoffer
ik schaam me