Qua financiële vorm wellicht wel, zij het dat de vermogens van beide heren nog wel behoorlijk uit elkaar liggen.

Qua sportieve prestaties: tja, ze zullen we spelers aan kunnen trekken, maar of buitenlandse toppers zin hebben in een Nederlands avontuur, waarvan de naam (van de competitie) in Europa niet al te best is, lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Het zal misschien een leuke kweekvijver voor talenten worden, die Vite$$e als tussenstation gebruiken voor een latere club, zoals bijvoorbeeld Chelsea.

Toegevoegd na 2 minuten:
Met heren bedoel ik natuurlijk: Jordania en Abramovich.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is moeilijk te voorspellen.

Persoonlijk denk ik niet dat het te vergelijken is omdat grote spelers niet snel in de Nederlandse competitie zullen gaan spelen; zeker niet bij een relatief onbekende club als Vitesse.

Wel denk ik dat Nederlandse 'grote' spelers kunnen worden aangetrokken en dat er grote talenten uit het buitenland kunnen worden gehaald.
Ook heeft Vitesse aangegeven vooral spelers uit de Balkan te gaan halen.

De eerste speler uit de jeugd van Barcelona is al binnen: Giorgi Chanturia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is heel makkelijk, NEE !

Het ligt eraan of je financieel of sportief bedoelt, of qua supporters. Je kan ook aantallen bedoelen, of stadiongrootte. Jeugdopleiding ?
Iets concreter lijkt me handig.

maar het lijkt me niet dat Vitesse het nieuwe Chelsea wordt, Jordania vertrekt binnen 5 jaar ben ik bang voor Vitesse, en dan kan Vitesse salarissen niet meer betalen, en moeten ze weer aan gaan kloppen bij gemeente Arnhem.