Wat is de beste plek langs de vaarroute om de huldiging van het Nederlands elftal te kijken?

Welke plek zal relatief het rustigst zijn, maar heeft toch goed zicht op de boot?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Plan een afspraak met de directie van een bedrijf wat op de gracht gevestigd is. De directiekamer zal zich waarschijnlijk aan de grachtzijde bevinden. Vanaf daar kan je lekker rustig op een leren stoel, kopje koffie erbij, koekje erbij goed kijken naar de boot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 minnetjes terwijl je best een goed antwoord geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Origineel, helaas niet gelukt, maar toch bedankt :)

Andere antwoorden (2)

Volgens mij is het overal hartstikke druk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heeft de vragensteller nou aan dit antwoord?
Ik denk op een brug dan sta je hoger en kun je 2 kanten kijken.