Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hadden alle spelers hetzelfde shirt aan als Iniesta?

zouden alle spaanse spelers een dergelijk shirt aan gehad hebben net als iniesta???
anders is het wel enorme toeval dat net hij toch nog scoorde en als enige zo'n shirt aan had.

Toegevoegd na 7 minuten:
zie ook eerdere vraag van mij hierover....
(wat stond er op het t-shirt van iniesta nadat hij gescoord had en zijn voetbalshirt had uitgetrokken....)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
530

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gezien het feit dat Daniel Jarque (de speler over wie het gaat) zijn gehele carriere bij Espaynol heeft gevoetbald (stadsgenoot van Fc Barcelona, het team van Iniesta) en international was van Catalonië, is het zeer goed denkbaar dat meerdere spelers een dergelijk t-shirt droegen en dan met name de spelers van Fc Barcelona (Pique, Iniesta, Puyol, Xavi, Valdes, Busquets, Pedro).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat ze allemaal wel EEN shirt onder hun shirt aan hadden voor het geval dat ze een doelpunt maakten, of het dezelfde zal zijn weet ik niet. Lijkt me vrij logisch, dan kun je het tenminste vieren dat je een doelpunt maakt door je shirt uit te trekken ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou heel goed kunnen dat al de Spaanse spelers zo'n t-shirt onder hun team shirt hadden.
Dat als er een doelpunt gescoord werd dat al die team shirt uitgingen en onderstaand shirt tevoorschijn kwam.
Dit is nooit meer te achterhalen.

Wel kan ik nog vertellen dat Iniesta & de overleden Jarque erg goed bevriend waren met elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding