staan despelers die in de vorige wedstrijd een gele kaart hebben gekregen op scherp in de finale? of vervalt deze kaart?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.5K

Antwoorden (4)

Nee alleen de kaarten van de kwart finale en daarvoor zijn vervallen.
Het kan zijn dat er enkele spelers op scherp staan doordat ze een kaart hebben gekregen in de halve finale maar die hebben voor dit toernooi geen invloed meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gele kaart in de finale aan een speler die in de
halve finale ook al geel had gezien, heeft het gevolg dat
die speler de eerstvolgende kwalificatie wedstrijd geschorst is.
Maar heeft geen invloed meer op deze W.K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, na de finale vervallen alle kaarten.
Na het WK beginnen de kwalificaties voor het EK-voetbal, een ander toernooi, van een andere organisatie (UEFA ipv FIFA). Alle spelers van alle landen beginnen weer op 0 bij de start van een nieuwe kwalificatieserie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovenstaand is ook niet volledig waar, het kan zijn dat spelers geschorst zijn bij de eerstvolgende kwalificatiewedstrijd, omdat ze bij de vorige kwalificatiewedstrijden van het land een rode kaart hebben gepakt. Maar kaarten uit de finale van het WK hebben geen gevolg meer.