Wat zijn de gevaarlijkste eigenschappen van het braziliaanse team?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

ze zijn vreselijk soepel. Letterlijk.

Komen wij als stijve harken aan.... Kijk maar eens naar het verschil als je ze samen ziet!
Ik vind dat veel "zon landen" soepele mensen voortbrengen :-)

Toegevoegd na 34 seconden:
toch hoop ik op winst voor Nederland :-) Misschien zijn we goed in storen ;-)

Toegevoegd na 3 dagen:
Nope, na de eerste helft moet ik toch concluderen dat de brazilianen zodanig soepel zijn, dat ze om ons heen lopen. We doen ons best, maar tis toch de soepelheid van de tegenstander die ons net nekt. Wie weet... nog een wondertje...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ze weten hoe ze moeten scoren.
En doen dat ook...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze voetballen echt met plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ze goed kunnen voetballen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ze vaak winnen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De manier waarop ze weten het veld op te breken en te scoren.

En de Braziliaanse keeper natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het vaak onberekenbare ,heel kort spel, en de bal als
het moet heel snel rond laten gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze profiteren op fouten van de verdediging. en loeren letterlijk daarop. zien ze een gaatje dan gaat die bal er geheid in. kijk maar naar brazilie - USA Confederation cup.

god wat werden die amerikanen ingemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze hebben altijd veel plezier en ze weten hoe dat ze moeten dribbelen
score kunnen ze ook heel goed