Hoe moet je de EK-poule invullen?

Ik doe mee aan een pool met mijn vrienden, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe je dat precies invult... Zijn er bovendien nog trucjes om de kans op winst te verhogen?

1.4K

Antwoorden (1)

De favorieten van het EK 2020 zijn volgens NU.nl zeven landen. Dat zijn Frankrijk, Duitsland, Engeland, Portugal, Italië, Spanje en België. Outsiders zijn Nederland, Denemarken en Kroatië. Een andere winnaar dan één van deze tien landen zou een grote verrassing zijn.

Zie https://www.nu.nl/ek-voetbal/6138727/hulp-bij-je-ek-pool-dit-zijn-de-favorieten-voor-de-europese-titel-1.html en https://www.nu.nl/ek-voetbal/6138758/hulp-bij-je-ek-pool-dit-zijn-de-favorieten-voor-de-europese-titel-2.html.

Het is dus aan te raden jouw voorspelling zó in te vullen dat één van de tien genoemde landen de winnaar van het EK wordt. Dan vergroot je je kans goed te scoren.

Je zal de uitslagen van de wedstrijden moeten voorspellen door de aantallen doelpunten en zo de winnaar (als die er is) per partij te voorspellen. Hoe je het verder precies moet invullen, kan je het beste aan een van je vrienden vragen.

(Deze vraag is beantwoord op vrijdag 11 juni 2021, 21:15 uur.)
2 jaar geleden
Antoni
2 jaar geleden
N.B.: Er is een groepsfase, van 11 juni tot en met 23 juni, en een knock-outfase, van 26 juni tot en met de finale op 11 juli. In de groepsfase kunnen wedstrijden eindigen in een gelijkspel, in de knock-outfase zal er altijd een winnaar zijn. De knock-outfase bestaat immers uit de achtste finales, de kwartfinales, de halve finales en de finale. Daarin wordt de winnaar zo nodig bepaald na een verlenging en mogelijk zelfs pas daarna nog na strafschoppen.
Antoni
2 jaar geleden
In plaats van (Deze vraag is beantwoord op vrijdag 11 juni 2021, 21:15 uur.) had ik (Dit antwoord is gegeven op vrijdag 11 juni 2021, 21:15 uur.) willen schrijven.