Wat was de langstdurende voetbalwedstrijd en hoelang duurde die?

Ik bedoel echt een voetbalwedstrijd die niet vriendschappelijk was of voor een goed doel maar echt voor een toernooi.

3 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K

Antwoorden (1)

Toen duels nog niet werden beslist door verlengingen en strafschoppen: Arsenal had in 1979 450 minuten nodig om zich in de derde ronde van de FA Cup te ontdoen van derdeklasser Sheffield Wednesday.

Voordat strafschoppenreeksen werden gebruikt: de strijd tussen de Braziliaanse clubs Sport en Náutico resulteerde na de vierde verlenging van elk 15 minuten in een wedstrijd van 158 minuten.
SimonV
3 jaar geleden
Mikaapje
3 jaar geleden
Dus die van 158 was wel met verlengingen enzo?
SimonV
3 jaar geleden
Ja. Voetbalclub Sport won uiteindelijk de wedstrijd.