Wat is het hoogste aantal punten dat ooit is behaald tijdens een officiële WK-wedstrijd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Zoals mijn voorganger al zegt: Het hoogste aantal punten dat je per wedstrijd kunt halen is 3.

Ik ga er echter vanuit dat je het hoogste aantal doelpunten bedoeld.
In dat geval is het aantal: 11
De wedstrijd Hongarije-El Salvador van het WK 1982 eindigde in een 10-1 overwinning voor Hongarije
&
De wedstrijd Hongarije - West Duitsland op het WK 1953 eindigde in een 8-3 overwinning voor (wederom) Hongarije.
&
De wedstrijd Brazilië - Polen op het WK in 1938 eindigde in een 6-5 overwinning voor Brazilië.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

3, meer punten zijn er niet te halen namelijk