Niks speciaals, gewoon doen wat je normaal doen en geen voetbal kijken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Dan ga je een boek lezen of naar de bioscoop of lekker winkelen of een DVD'tje huren en kijk of een wandeling maken of naar het strand of een dagje uit...
Zoveel mogelijkheden.

Have Fun!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hetzelfde wat ik op andere dagen ook doe. werken hobbyen
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, gewoon hetzelfde als de rest van het jaar. +1
Gewoon wat je de rest van het jaar ook doet. Doorgaan met je leven en je niet gek laten maken. Eventueel met vrienden op een terasje een biertje drinken, waarbij voor hun op de achtergrond een groot projectiescherm staat en jij met je rug naatoe zit ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de kro zend iedere avond, zolang het wk duurt detectives uit.
Genieten van b.v. "blue murder" kan dus vanavond al!

terzijde en heel voorzichtig nog even het volgende:
Wat je ook zou kunnen doen is vanaf de eerste wedstrijd kijken en volgen. Je staat nog gek te kijken dat na een aantal dagen je de smaak alsnog te pakken krijgt, omdat je de verschillende teams kent en er helemaal in op gaat!
Het is mij ook gebeurt met darts! Je moet wel vanaf het begin meedoen, dan gaat dat lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als NL in de middag speelt, kun je eens wat doen wat anders te druk is: naar de dierentuin, Slagharen, etc. Daar zal het wellicht dan lekker rustig zijn. Ga lekker een rondje fietsen, heerlijk alleen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga je mooie beelden kijken van mooie meiden op jou tube en 123 video

of lekker wimbledon kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je nou net verslaafd bent aan die ene tv-zender waar nu het wk op wordt uitgezonden. Leef dus gewoon je leven verder zoals je altijd deed en trek je niets aan van de oranje-"gekte".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je jezelf onsterfelijk maakt door heen en weer te lopen tussen gezin en koelkast, en bier etc. serveert. Ook het klaarmaken en serveren van lekkere hapjes zal je absoluut in dank afgenomen worden, zolang je maar niet voor de kijkers langs loopt.
13 jaar geleden
De KRO zendt op de tijdstippen van de wedstrijden goede detectives uit, dus ik vermaak me wel!
Behalve als Nederland een echte belangrijke wedstrijd zal spelen, dan ontkomt niemand aan meekijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heerlijk op 2 naar de detectives van de KRO kijken!
Niet van dat domme amerikaans gedoe maar redelijk intelligente engelse detectives! En eventueenog een beetje GVen met met mede voetbalhaters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er voetbal dan??????

ik ga overal heen waar het normaal stinkend druk is.
Ik heb een dierentuin op het oog.
Met mooi weer naar een strand terras.
etc etc

Maar ik hou wel van voetbal. Maar ik kan niet tegen mijn verlies. Dus ik frustreer me mateloos als ik kijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker in de tuin rommelen, goed boek lezen, wijnproeverijtje, heerlijk bezig zijn met het eten. Gewoon lekker rustig aan doen dus en niet veel anders dan normaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon blijven ademhalen dan komt het vanzelf wel weer goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies hetzelfde wat je normaal ook doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prachtige winkels bezoeken