Hoeveel vertraging zit er op de live beelden van het WK voetbal 2014?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Een paar seconden, maar het hangt ook af van de zender waarnaar je kijkt. Duitsland en Engeland zijn iets sneller dan Nederland. De website van de NOS zorgt nog eens voor een kleine minuut vertraging. Daardoor kun je de buren al horen juichen terwijl er op je tablet nog niet gescoord is.