Waarom dragen sommigen voetballers 2 verschillende kleuren schoenen?

Je ziet best wel vaak voetballers met 2 verschillende kleuren voetbalschoenen, waarom?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
3.2K

Antwoorden (2)

Dit kan meerdere redenen hebben. Bijvoorbeeld omdat ze hun landkleur en hun clubkleur willen laten zien. Of de kleuren van de club waar ze nu spelen en waar ze gaan spelen na de zomer.

Of omdat ze het gewoon leuk vinden staan...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op dit WK is dat geregeld door het merk Puma, zij hebben de roze/blauwe voetbalschoenen ontworpen. Wordt gebruikt voor marketingdoeleinden.