Ik zit in het buitenland (Azië) en wil graag het WK volgen, het liefst in het Nederlands. Weet iemand of dit mogelijk is en indien ja hoe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.5K

Het beste antwoord

Op de website van de NOS zijn de wedstrijden live te bekijken. Ook kun je bij de websites Nederland1.nl, Nederland2.nl en Nederland3.nl live Nederland1, 2 en 3 kijken waar ook de wedstrijden worden uitgezonden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lukt inderdaad, Ik heb wel helaas een VPN of Proxy nodig, ik krijg de melding dat het niet toegestaan is om vanuit hier te kijken... helaas. en proxy/vpn gaat sloom :(

Andere antwoorden (4)

Via de npo website kun je via internet toch gewoon alles live volgen (of via de npo app).

Toegevoegd na 1 minuut:
Bedoel live via www.npo.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gvrox
9 jaar geleden
Maar niet vanuit het buitenland
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan verander je gewoon je regio settings of logt in via betaalde nl proxy.
gvrox
9 jaar geleden
Proxy is inderdaad wel een oplossing, maar "regio settings veranderen" klinkt me een beetje vreemd, hoe wil je dat bereiken ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gebruik bijvoorbeeld de media hint add-on voor chrome of firefox en je kunt gewoon vanuit Azië NPO live in Nederland bekijken, ik gebruik hem bv ook voor Netflix USA TE BEKIJKEN:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/media-hint/
Op het internet zal je het vast wel online kunnen bekijken. Omdat het wel wereldwijd gevolgt wordt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewoon via internet op de site van de "NOS"

De NOS brengt via deze website live verslag uit van het FIFA Wereldkampioenschap Voetbal 2014 in Brazilië
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik woon ook in het buitenland en ik kijk naar BVN, met een kleine schotel zonder abonnement ofzo kan ik op tv NOS journaal, WK enz. zien. Schotel en reciever kostte nog geen 100 euro.