hoe kan ik voetbal uit spanje kijken?

Vanavond is de wedstrijd Barcelona - Atletico Madrid. De strijd om de titel. Ik wil deze wedstrijd graag zien maar heb die zender niet op mijn tv. weet iemand een site waarmee ik deze wedstrijd kan zien?
P.S. Ik weet dat ik hier een beetje laat mee kom.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Je kan dat sort wedstrijden via streams kijken. Dit is legal aangezien deze bedrijven de internet rechten hebben. zie bijvoorbeeld http://www.wedden-op-sport.com/wedden.php/13278-live-stream-kampioenswedstrijd-fc-barcelona-atletico-madrid-17-mei-2014
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gvrox
9 jaar geleden
Waaruit maak je op dat deze site legaal de rechten heeft gekocht ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
omdat dit al jaren bekend is. overkoepelende orgaan van wedkantoren in Engeland en rest van wereld heeft de internetrechten verkregen en daarom zend bijna elk bedrijf deze matches uit. gaat om eredivisie/belgische/duitse/spaanse/italiaanse en internationale. Geen cl/Premier league alleen.
gvrox
9 jaar geleden
Als dat al jaren bekend is, kun je me vast een linkje geven naar een persbericht waarin dat staat. Ik betwijfel het echter, waarom zouden ze het dan gratis uit gaan zenden ? Bestaat er uberhaupt zo'n overkoepelend orgaan ?
gvrox
9 jaar geleden
Mijn excuses, ik heb zelf nog wat doorgezocht, inderdaad biedt (bijvoorbeeld) unibet live streams aan zo lang je geld op je account hebt staan of een weddenschap hebt afgesloten (dus zo verdienen ze er uiteindelijk toch aan).