Zijn adidas handschoenen fijn voor tijdens het voetballen?

Zwarte adidas handschoenen met grip op de vingers. Heeft iemand deze ook misschien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
1K
Ritsuka
10 jaar geleden
moet je voor jezelf kijken of je dat prettiger vind.

Antwoorden (3)

Ja ik heb ze ook, zijn heel erg prettig in gebruik tijdens de wedstrijd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik zelf vaak nike handschoenen zonder grip, deze zijn er ook van Adidas. Ik vind de grip een beetje overbodig en voor een paar euro minder heb je handschoenen zonder grip die net zo lekker zitten. Ik zou dus ook kijken of er handschoenen zonder grip zijn want dat bespaart je weer wat euros.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zelf heb zwarte handschoenen van Nike zonder grip. Om in te gooien lijkt handschoenen met grip mij handiger. Niet dat je met handschoenen zonder grip niet kunt ingooien of de bal helemaal weg glijdt.