Hoe kan ik Kroatië - België vanavond kijken?

Ik haal het helaas niet om op tijd in het stadion te zijn :) en de Belgische tv kanaal die het uitzend heb ik niet op tv. Het liefste kijk ik gratis.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Ik gebruik Wiziwig om wedstrijden in streaming te volgen. De website is mooi ingedeeld in functie van de verschillende sporten en je kan over het algemeen over verschillende links beschikken voor eenzelfde wedstrijd. De kwaliteit van de beelden gaat van slecht naar uitstekend (HD). Hier is de link waar je links voor Kroatië-België zal terugvinden (die verschijnen pas één uur voor aanvang van de wedstrijd):

http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=224221&part=sports

en het is gratis ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je, uw link werkte het beste vandaar verkies ik uw antwoord als het beste antwoord.

Andere antwoorden (1)

Kroatië speelt thuis tegen België en het begint om 6 uur. Ik ben bang dat je dat niet meer gaat redden. Bij de buren kijken kan eventueel maar niet iedereen heeft die.
Als ik jou was zou ik http://www.rojadirecta.me/ intoetsen op de computer en daar je uitzending bekijken. De beeldkwaliteit zal niet al te best zijn en de taal niet te verstaan maar misschien herken je enkele bekende voetbalbelgen.