Wat is een Match Worn voetbal shirt waard?

Het Shirtje is van Dirk Kuyt (nederlands Elftal)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
3.2K

Het beste antwoord

Dat verschilt, en dat is dus niet te zeggen.

Want men let dan op de:

- Staat waarin dit shirt verkeerd

Is het wel het sponsormerk? Misschien heb jij hem zelf gedragen? Meestal staat er een code in het shirt.

- De wedstrijd tegen wie die is gespeeld

Als het een wedstrijd tegen Belgie of San Marino was, heeft men natuurlijk minder interesse, omdat daar met weinig intensiviteit word gespeeld.. Als dit Duitsland of Brazilie, Argentinie of Spanje is, dan willen mensen er meer voor geven!

- De speler, (en hoe ver deze toen was in zijn carriere)

Als het een Shirtje van een wisselspeler is, die niet eens heeft gespeeld die wedstrijd (of heel weinig) dan gaat de waarde omlaag, maar als de speler die wedstrijd in dat shirtje punten heeft gescoord, stijgt de waarde! Zeker als hij het winnende doelpunt heeft gemaakt!

Hieruit kan men zelf een prijs bepalen, dus het is aan jou hoeveel voor hoeveel jij dit shirtje wilt verkopen. Als de waarde hoog is, gebaseerd op de punten hierboven, dan is het shirt veeel meer waard!

Is het een normaal 'ooit' gedragen shirt.. Dan is het, Tja, ietsjes minder waard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hangt er helemaal vanaf hoeveel geinteresseerden er zijn, en of het tegen een bepaalde tegenstander is gedragen.
Een shirt van zijn debuut is veel meer waard dan een oefenwedstrijdshirt.

Meestal worden dit soort dingen geveild en dan zien ze wel hoeveel er uitkomt.

Ik zou rekenen op ongeveer 60-100 euro maar het is heel moeilijk te zeggen.