waar moet ik kijken op internet voor meidenvoetbal???

ik wil graag op meidenvoetbal maar ik weet niet hoe ik me moet inschrijven en hoe ik de site op kan zoeken ik heb al op google gezocht maar daar stond het niet het moet wel in de buurt zijn van zwolle/holtenbroek dus bijv. berkum
ik vind voetbal heel leuk en ik doe het elke dag ik heb zelf ook al voetbal schoenen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (4)

Helaas heb je geen leeftijd neergezet want niet elke club heeft voor elke leeftijd een meidenteam.

Omdat ik ook niet weet waar je precies woont kan ik ook al niet de dichtsbijzijnde club vinden.

Ik heb van een tweetal clubs het mailadres/contactpagina hier neer gezet, mail dat en zet je geboortedatum erbij en vraag of ze een meidenteam hebben en zoja of je een paar keer kunt meetrainen. Zoek eerst de dichtstbijzijnde club uit:

http://www.svhtc.nl/ http://www.svhtc.nl/component/mailto/?tmpl=component&template=rt_gantry&link=5de4a1f192b217f139954f16a16b64dcbbca8d21

http://www.bequick28.nl/main.php/sec13 JUNIOREN-PUPILLEN@BEQUICK28.NL

Als dit niet voldoende is google je op alle voetbalclubs in de plaatsnamen waar je wilt voetballen en kijk je of ze meidenteams van jouw leeftijd hebben (in de reacties staan ook goede tips).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk na de site van een regionale voetbal club bijna alle clubs hebben wel een meidenelftal..
er zijn volgens mij zat voetbal clubs in zwolle
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google vind nagenoeg alles

bijv Berkum meisjesvoetbal en toen heb ik deze club gevonden.

http://www.vvberkum.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
VV Berkum Dames,[Boerendanserdijk 53, 8024 AE Zwolle]. Als je op de website bent van vvberkum dan moet je rechts op Dames klikken, dan krijg je de mogelijkheid om de pagina te bekijken van Vrouwen 1 & 2,Meiden B1,C1,D1,E1 &F1. Ga je naar de pagina van Vrouwen 1 dan kun je lezen dat ze nog volop meiden en dames zoeken voor de diverse teams en ze raden je aan om eens te gaan kijken bij een training van maandag of woensdag van 19.30 tot 21.00.

HTC Zwolle komt uit de wijk Holtenbroek van blauw en wit.
CSV'28 klik op Dames en klik op contact. Het adres is [Sportlaan 4, 8044 PG Zwolle].

Be Quick '28, [Stadionplein 25, 8025 CP Zwolle] en klik op Dames dan krijg je de mogelijkheid van Dames1,Dames 2,Dames 3, Dames recreanten & FC Zwolle vrouwen.

PEC Zwolle Vrouwen [Stadionplein 1, 8025 CP Zwolle] ,www.peczwolle.nl/content/selectie-pec-zwolle-vrouwen, http://www.peczwolle.nl/content/contact-0