Scheuren synthetisch leren voetbalschoenen snel?

Ik wil graag synthetisch leren voetbalschoenen, maar die heb ik nog nooit gehad. Weet iemand of die snel scheuren en hoelang die ongeveer meegaan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat om de de nike mercurial

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2K

Antwoorden (1)

Dat hangt af van heel veel factoren.

Enkele nuttige tips voor de aankoop van voetbalschoenen:

Tip 1: Pas nieuwe schoenen met de sokken die u ook draagt tijdens het voetballen.
Dit voorkomt dat de schoen in de winkel perfect lijkt te passen terwijl dat op het veld met dikkere of dunnere sokken niet meer het geval is.

Tip 2: Koop leren voetbalschoenen relatief strak. Leren voetbalschoenen lopen namelijk iets uit.

Tip 3: Maak leren voetbalschoenen goed nat als u er voor het eerst mee gaat voetballen, want hierdoor loopt het leer sneller uit en vormt het sneller naar uw voet.

Tip 4: Laat u niet afleiden door een kleur of een model. Kies de schoen die u het lekkerst vindt zitten.

Nog belangrijker dan de aankoop van een paar voetbalschoenen is het onderhoud ervan. Enkele tips:

*verwijder na een training of wedstrijd al het gras, zand en modder met een borstel en spoel je voetbalschoenen daarna af;

*laat je voetbalschoenen nooit in je tas zitten;

*droog je natte voetbalschoenen nooit op de verwarming, maar stop er krantenpapier in;

*lederen voetbalschoenen behandel je - wanneer ze droog zijn- met wit ledervet. Uiteraard doe je dit niet bij synthetische schoenen want dit veroorzaakt scheuren.