Hoe heet het hok waar voetbalspelers vlak voor de wedstrijd in staan te wachten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
5.7K

Het beste antwoord

Ze lopen vanuit de kleedkamers naar de catacomben, maar je kan het ook spelerstunnel noemen. Daar wachten ze totdat ze het veld op mogen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat zijn gewoon de catacomben van het stadion
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De spelers gaan vanuit de kleedkamers via de spelerstunnel het veld op. In de spelerstunnel wachten ze op het signaal dat het veld betreden mag worden.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus.
Hier nog een filmpje van de feyenoord spelers die in de spelerstunnel staan te wachten. http://feyenoord.blog.nl/algemeen/2012/05/19/nog-even-nagenieten-de-feyenoordselectie-bij-de-spelerstunnel
Dug out ofzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dug out daar zitten de spelers tijdens de wedstrijd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de bankzitters
De dug-out.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ze uit de kleedkamer richting het veld lopen komen ze terecht in de catacomben, of ook wel spelerstunnel genoemd.