Waar helpen enkelgewichten voor ? Bandjes van ong. Een halve kilo om je enkel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2.4K

Antwoorden (1)

Lopen met een halve kilo om je enkels is wat zwaarder, dan lopen zonder. De bandjes kunnen om de enkels en om de polsen worden gebruikt.

De bandjes worden gebruikt om af te vallen, voor revalidatie, blessurepreventie, conditie, fysiotherapie en aerobics.

Voordelen:
Je kunt je hele lichaam in 10 - 20 minuten trainen. Je hebt geen reistijd. Je kunt trainen waar, wanneer en hoe vaak je wilt. Je hebt geen sport- of fitnesservaring nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik ze om heb en sprint/hardloop ermee,word ik dan sneller als ik ze niet meer om heb? En welke spieren worden getraint in je been waar je iets aan hebt in voetbal