Wat moet je doen als je gescout wordt door verschillende voetbalclubs? Hoe bepaal je bij welke club je dan moet gaan spelen?

Stel je wordt gescout door meer voetbalclubs, welke moet je dan kiezen en waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K

Het beste antwoord

Je moet ze allemaal uitproberen. Is er bijvoorbeeld eentje die daar niks voor voelt, dan kun je die al schrappen. Je moet de sfeer proeven bij elk van de clubs en dan een beslissing maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vond alle antwoorden goed, maar deze had ik niet verwacht. Goed idee om ze allemaal uit te proberen.

Andere antwoorden (3)

Elke club is anders en zo zijn ook alle omstandigheden anders. De afstand kan verschillen of soms is de ene beter te bereiken met het ov of wordt je bij de ene club thuis opgehaald en bij de andere niet. Verder kun je natuurlijk zelf een voorkeur hebben, kunnen er meer of minder andere teams zijn op jouw nivo en maakt dat uit voor je keuze en zo zou ik nog wel twintig dingen kunnen verzinnen.

Twee clubs zijn NOOIT gelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet het niet niveau in plaats van nivo zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak er een vraag van ;)
Je moet een afweging maken. Wat vind je persoonlijk belangrijk en bij welke club sluiten deze het beste aan?

Punten die belangrijk kunnen zijn, maar dit is altijd persoonlijk:

- loon
- supporters
- teamgenoten
- voorzieningen
- type voetbal gespeeld bij een club (aanvallend/verdedigend
- competitie/land
- afstand tot voetbalclub

Er zijn vast nog een boel punten die belangrijk kunnen zijn bij het nemen van een beslissing. Dit zijn even een paar voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook gescout, ik heb gekozen voor de club waar je denkt de meeste vooruitgang te hebben, natuurlijk is het ook belangrijk dat je je op je gemak voelt en dat het er goed en verzorgd is!
Alvast succes