Nu Piermario Morosini overleden is, wat gebeurd er met Toto?

Ik speel regelmatig mee met het gokspelletje ToTo. Nu is er een speler overleden, en ligt de Italiaanse competitie plat. Wat gebeurt er nu met de wedstrijden die afgelast zijn, en wat gebeurd er met mijn Toto.

Toegevoegd na 9 minuten:
wat gebeurt*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Op zich vindt de toto gewoon plaats. Wanneer U bijvoorbeeld alleen op de Serie B van Livorno gegokt heeft, zult U het dit keer met vervangende uitslagen moeten stellen. Dit zijn of uitslagen uit het recente verleden of een commissie van zogenaamde wijze mannen bespreekt de wedstrijden en legt uitslagen vast. Zo gebeurde het ook altijd in het verleden, wanneer deze unieke situatie zich voordeed.