Welk rugnummer had Luciano Narsingh bij de wedstrijd Engeland - Nederland?

Ik ben opzoek naar het rugnummer dat Luciano Narsingh had tijdens de vriendschappelijke wedstrijd Engeland - Nederland, omdat ik een shirtje wil bestellen met hem er achterop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Ik heb even gekeken maar volgens mij heeft hij niet mee gedaan met het oefenduel op 29 febr j.l. Ik kan zo snel niets vinden maar zal nog even verder kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Narsingh zat tijdens deze wedstrijd op de bank met rugnummer 22, als hij in had mogen vallen.