Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zit er bij Vitesse niemand op de onderste rijen op de lange zijde?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
696

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze zijn ooit gebouwd voor het EK 2000, er waren toen meer plaatsen nodig. Tegenwoordig worden deze niet gebruikt, behalve voor trainers die naar de tribune worden gestuurd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de oost-tribune zit ook een "lege" ruimte maar die zijn voor invaliden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk omdat het duel niet uitverkocht is.
Er kunnen 25.000 toeschouwers in de Gelredome bij voetbalwedstrijden.
Volgens eredivisie live hebben er maar 16.852 mensen het duel bijgewoond, dus dik 8.000 onbezette plaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee er lijkt niemand te mogen zitten: http://youtu.be/gt9Dkd5up90 rond 1:45 kan je het zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de min.
Het was misschien handig geweest als je er bij gezegd had dat het om de wedstrijd Vitesse-NEC ging en niet om de pot van vandaag.
Vitesse-NEC, dat is een beladen duel. Veiligheidshalve willen ze de eerste rijen leeg hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het niet over Vitesse - NEC, ik post dat filmpje alleen om te laten zien waar ik het over heb, de onderste rijen zijn simpelweg afgesloten. Dit is bij elke thuiswedstrijd van Vitesse.
Als je trouwens met je muis over het duimpje naar beneden gaat zie je dat je daar op kan klikken als je het antwoord niet waardevol vind, vandaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
joh, fijn dat je de werking van de minnetjes even uitlegt, dat heb ik nu echt nooit geweten. 't zal in ieder geval wel iets van Vitesse zijn, want ik heb op die rijen gezeten tijdens het jeugd EK in 2006.
Dit is mij ook diverse malen opgevallen. De kaartjes op de lange zijden zijn duurder dan achter de doelen. Fans kopen liever goedkope kaartjes en seizoenskaarten. Bij Vitesse zijn dus blijkbaar de kaarten op de lange zijden niet uitverkocht. De voetballiefhebbers schuiven graag naar hogere rijen op om zodoende een beter zicht te hebben. Dit gebeurt bij veel meer clubs. Dus het is niet een verschijnsel waar alleen Vitesse last van heeft. Ook bij Sparta gaan de supporters achter de doelen graag eerst op de hoogste rijen zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet bij elke voetbalclub worden deze rijen niet gebruikt. Bij Vitesse is dit omdat niet alle kaartjes worden verkocht, bij bijv. NEC is het meestal uitverkocht en zijn deze rijen ook in gebruik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding