Het gedoe bij Ajax is niet te omschrijven als vete Cruijff - van Gaal.
Het gaat nl. niet om de persoon van Gaal maar om de gevolgde procedure van de 4 Commissarissen die Cruijff niet tijdig hebben geïnformeerd over de te volgen stap. Verder gaat het ook om aanstellingen van interim-directieleden die juist in een vorig stadium al waren afgewezen.

Kortom, het is niet persoonlijk, het is zakelijk!

Maandag krijgen we te horen wat de rechter vind van de gevolgde procedure. Daarna is het aan een ieder persoonlijk om daar wel of niets mee te doen.

( even voor de goede orde, alle partijen vóór het plan Cruijff hebben voldoende geld op hun rekening om NOOIT meer te hoeven werken.. ze doen het dus niet voor het geld!!!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
Naast je duidelijke antwoord vind ik het ook een hele frisse kijk op de zaak, mooie blik zo daar kan menig kriticus nog wat van leren.

Andere antwoorden (1)

Cruijff zit nu in Amsterdam, morgen zal het kort geding tegen (o.a.) van Gaal zijn.

12 December is er een algemene vergadering, waar hij ook aan deel zal nemen.

Helemaal duidelijk wat er gaat gebeuren is het dus niet, morgen meer nieuw!

Gister kwam het nieuwsbericht naar buiten:

Johan Cruijff zal de beslissende fase in de bestuurlijke strijd van Ajax van dichtbij meemaken. Hij reist vandaag naar Amsterdam en blijft daar in ieder geval tot medio volgende week.

Aanstaande woensdag heeft Cruijff zijn eerste officiële afspraak. Dan dient het kort geding dat hij en tien jeugdtrainers aanspanden tegen vier leden van de Raad van Commissarissen; Steven ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer. De legendarische nummer veertien maakt bezwaar tegen de benoeming van onder meer Louis van Gaal tot algemeen directeur.

's Avonds zit Cruijff in de Amsterdam ArenA voor de wedstrijd tegen Real Madrid, schrijft het AD. Tenslotte zal hij zijn gezicht laten zien op de algemene vergadering van aandeelhouders op 12 december.