Hoe kan je in aanmerking komen met scouters?

Mijn broertje heeft erg veel talent,maar helaas komen er haast geen scouters in amersfoort bij het team waar hij speelt. Waar kan hij zich aanmelden om zich te kunnen bewijzen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
11.7K

Antwoorden (4)

De leider van zijn team kan het doorgeven aan de clubleiding. De clubleiding heeft hier als het goed is wel contacten voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
oké, bedankt
ik zat met dezelfde vraag
soms koen scouts gewoon kijken zonder dat je het door heb en vinden ze hem niet goed genoeg of kunnen ze hem niet gebruiken. Of de club moet het doorgeven aan de KNVB. En dan komen er scouts kijken maar die zijn gewoon in normale kijken dus je kan niet zomaar zien ja dat is een scout zeg maar.

Toegevoegd na 26 seconden:
soms komen scouts gewoon kijken zonder dat je het door heb en vinden ze hem niet goed genoeg of kunnen ze hem niet gebruiken. Of de club moet het doorgeven aan de KNVB. En dan komen er scouts kijken maar die zijn gewoon in normale kijken dus je kan niet zomaar zien ja dat is een scout zeg maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje vaag of ligt dat aan mij?
De scouts komen (meestal) naar de 1- teams, hiermee bedoel ik: F1, E1, D1, C1, B1, A1...

Zorg sowieso dat je daarin komt, hierdoor heb je meer kans om gescout te worden, ook kun je het aan zijn trainer doorgeven.

Toegevoegd na 8 minuten:
Je hebt van verschillende clubs talentendagen, misschien kun jij je broertje daarvoor inschrijven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan naar de talenten dagen van Fc utrecht gaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zit ook op voetbal.
ik zit ook op eenvoetbalclub waar nooit scouts komen het is dat ik een meisje ben maar anders zou ik mee doen met de Ajax talenten dagen.
en inderdaad scouts bezoeken vaak de 1-Teams (houd in : de F1 E1 D1 C1 B1 A1)