Soms krijgen voetballers een gele kaart en dan missen ze een wedstrijd. Wat moet er gebeuren, zodat dit gebeurt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
3.7K

Het beste antwoord

Als je in 2 wedstrijden achter elkaar een gele kaart krijgt moet je de volgende wedstrijd missen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

1 overtreding is een gele kaart 2 gele kaarten is hetzelfde als een rode en betekent geschorst, rode kaart is voor zware overtreding.

Toegevoegd na 41 seconden:
rood is ook gelijk van het veld en speel je team met 1 man minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je meerdere gele kaarten krijgt dan krijg je een schorsing van een wedstrijd .
Maar als je in een wedstrijd een rode kaart krijgt dan moet je direct het veld verlaten .
En dan mis je gemiddeld 2 of 3 wedstrijden .
Het ligt eraan hoe zwaar die overtreding was .