mogen spelers van de A junioren invallen in een lager team?

We speelden tegen een A2 elftal, na de rust kwamen er 6 spelers in uit de A1 selectie die 3 klassen hoger spelen. Mag dit zomaar. Ze stonden wel op de spelerslijst.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.5K

Antwoorden (3)

Mensen in een lager team mogen wel in een hoger team invallen maar niet andersom.
De spelerslijst wordt voor de wedstrijd gemaakt, dus dat wilt nog niks zeggen.
Dus eigenlijk is het "valsspelen"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dit mag niet, maar heb je 3 of 4 a dan mogen de a2 a3 a4 wel ruilen, maar de a1 is een standaard team dus dit is inderdaad valsspelen.
maar je doet er vrij weinig tegen, ik ken het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij is het zo dat de desbetreffende speler niet meer dan 10 wedstrijden met de a1 meegespeeld mag hebben ! anders zou iemand die terug komt van een blessure niet mogen meespelen met een lager team om ritme te krijgen !
dus als je dit na kunt gaan weet je of het rechtmatig was of niet ! gr