Vorige week nieuwe voetbalschoenen gehaald, na de training op beide hakken open blaren, inmiddels ) na 3 dagen rust ) zitten er korsten op de blaren?

Is het verstandig nu alweer te gaan voetballen, volgens de dokter is het beter dat ik twee weken er niet op voetbal, wat een beetje lastig is in de voorbereiding, iemand ervaring / of goeie raad?

Greetz ..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.7K

Antwoorden (7)

Gewoon wachten, als je je voeten nu weer zwaar gaat belasten worden de blaren en wonden alleen maar groter waardoor je uiteindelijk alleen maar langer geblesseerd bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naar de dokter luisteren en laten helen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plak er Compeet-pleister op. Een beetje kerel voelt dan niets meer en het gaat ontstekingen tegen en geneest.

Verkrijgbaar bij Apotheek en Drogisterij.
12 jaar geleden
Jou vraag: Is het verstandig nu alweer te gaan voetballen.

Mijn antwoord is : Dat is helemaal aan jezelf.

Kan je een beetje pijn verdragen of niet,
zo niet , dan niet doen.

Mijn zoon is een voetballer en die blijft voor een blaar niet thuis,maar die gaat nog met een gescheurde kuit aan het voetballen.

Dat is zo persoonlijk.

Wil je de voetbalschoenen laten uitrekken
doe er een nacht hele natte kranten in volproppen en strak zodat de hiel zachter wordt en jij minder last krijgt van blaren.

Sterkte,een echte voetballer is niet klein te krijgen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die dokters overdrijven altijd met ''rust nemen''
Gewoon pleister erop en wat tape zodat het goed blijft zitten en dan kun je zo weer voetballen na een paar dagen rust.

Volgende keer als je nieuwe schoenen koopt, zou ik ze nat maken voor de training of voetbalwedstrijd, hierdoor passen de voetbalschoenen zich beter aan, aan je voeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het genezen is kun je weer voetballen, als de plekken nog wat roze zijn ook, dat is nieuwe huid, voordat je gaat voetballen kun je je voeten het beste insmeren met de compeet blaren stick.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip: Luister altijd naar de dokter, hun hebben er voor gestudeert!