Wordt deze wedstrijd op tv uitgezonden? --> 21 aug 12:30: Heracles Almelo tegen Feyenoord Rotterdam

En dan niet eredivisie live ofzo, maar echt nederland 3 ofzo bijvoorbeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Nee, maar je kunt wel online kijken op www.eredivisielive.nl en daar je stream kopen, eenmalig of een abonnement. Het is wel fijner dan de andere streams vind ik persoonlijk en je hebt nederlands commentaar! ook wel fijn. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee nooit, wel op zondagavond de samenvatting op nl 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, kort maar krachtig.:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hij wordt niet uitgezonden.
Als je deze wedstrijd per se wilt kijken kan je 3 dingen doen;

1. vragen aan vrienden/familie in de buurt of ze Eredivisie Live hebben, en vragen of je die wedstrijd bij ze mag kijken.
2. je 'koopt' eenmalig de wedstrijd bij eredivisie live, kost een paar euro, en dan kan je de wedstrijd kijken.
3. je googlet bij het begin van de wedstrijd, meestal kan je dan een live, en gratis stream vinden, via een site uit het buitenland.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens op: livetv.ru/en. Daar worden heel veel NL competitie wedstrijden uitgezonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Installeer het gratis programma sopcast.
Surf 21 aug rond 12.30 naar www.rojadirecta.es en klik op de wedstrijd heracles-feyenoord. Kies dan voor het linkje waarachter sopcast staat. Het programma sopcast opent nu een live venster met de wedstrijd!