Weet er iemand misschien een goede live stream van de wedstrijd van Italie tegen spanje van 10 augustus? Morgen dus. Bvd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Hij zal vast wel worden uitgezonden via verschillende wed-websites als unibet en bwin.

Een andere mogelijkheid is het downloaden van een sopcast-player.
Via sopcast gaat er een wereld aan sport-wedstrijden voor je open (alleen helaas niet meer van de eredivisie. De KNVB heeft daar vorig jaar een rechtszaak in gewonnen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog wel? Oh, dan ga ik van het weekend weer eens even kijken.
Als je altijd, wanneer je wil welke wedstrijd dan ook gratis wil kijken, moet je dit volgen. Het werkt ook voor alle landelijke competities.

1. Download Sopcast (geen virussen, helemaal gratis)
http://sopcast.en.softonic.com/download
2. Installeer Sopcast op je computer.
3. Als sopcast is geinstalleerd, kan je wanneer je maar wil naar http://www.rojadirecta.es gaan voor streams (de site loopt vaker vast, gewoon paar minuten wachten)
4. Klik op je wedstrijd, dan rolt er een schermpje met linkjes uit en kies er een met zo hoog mogelijke kbs/s en natuurlijk van Sopcast.
5. Je geeft toestemming om sopcast te openen en hij zoekt de wedstrijd. Als je in het beeld van de wedstrijd de knop linksboven doet, verdwijnt het menu en blijft je schermpje staan naar welke internetpagina je ook gaat. Groot beeld = dubbel klik.

Ik gebruik dit voor eredivisie, premier league, interlands, bundesliga, serie a, primera division en het werkt geweldig. Soms werkt het linkje niet heel goed, dan pak je een andere. Als je bij een eredivisiewedstrijd er een wil, pak dat M&M, DSC of 13th stream, die hebben nederlands commentaar. Veel plezier!