Hoe is het bij de kuip in vak C op de tribune?

Ik ga morgen naar een wedstrijd en wil graag weten hoe het daar is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
4.3K

Het beste antwoord

Daar zit je best goed, ik zit in OO. In vak OO zit je hoger en zie je het toch minder goed dan als je lager zit. Je zit ook een beetje in een hoek, ik denk dat je best goed overzicht hebt. Laten we hopen dat het een mooie wedstrijd wordt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de Kuip zit je bijna overal goed. Zo ook een vak C, prima plaatsen en een goede sfeer.