heeft Fernando Torres nou al eens gescoord bij Chelsea, zo ja, hoe vaak al(pas:P)???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Volgens mij "pas "1 keer ( net als dit kleine jongetje )

Zie filmpje :

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/05/19/tweejarig-jongetje-evenaart-doelpuntenaantal-torres/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fernando Torres heeft 1x gescoord voor Chelsea in de met 3-0 gewonnen wedstrijd tegen West Ham United. Hij kwam als invaller in het veld en scoorde 5 minuten voor tijd met zijn linker.