Hoe zit het nou precies met de wedstrijd tussen Ajax en FC Twente?

Ik weet dat ajax moet winnen en dat twente moet winnen of gelijk moet staan, maar wat gebeurt er als ajax verliest, en hangt het af wat er gebeurt van andere wedstrijden, of van het aantal doelpunten dat gescoord wordt? En bij Twente?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Je geeft zelf al antwoord.

"Ik weet dat ajax moet winnen en dat twente moet winnen of gelijk moet staan"

Dus als ajax verliest dan wint twente en is dus twente kampioen.

Aantal doelpunten maakt niet uit, ze kunnen namelijk niet op punten gelijk komen te staan.

Toegevoegd na 8 minuten:
Misschien had je je vraag dan anders moeten stellen?

Dit is nu de stand:
1 FC Twente 33 71
2 Ajax 33 70
3 PSV 33 68

Dus als ajax verliest en psv wint dan is psv 2de en ajax derde.
Als twente verliest en psv wint dan is psv ook 2de want het doelsaldo is veel beter in vergelijking met twente.

Als ajax en twente gelijk spelen en psv wint dan is psv ook 2de ook weer vanwege het doelsaldo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze hebben allebei hetzelfde aantal punten (33) alleen heeft Fc. Twente een doelpunt meer gemaakt.
Hierdoor moet Ajax dus winnen om kampioen te worden.
Twente heeft al genoeg aan gelijkspel vanwege het hogere doelgemiddelde.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal niks van..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
33 is het aantal wedstrijden. Als je er niks vanaf weet moet je ook geen antwoord geven.