Waar kan ik zondag het beste Ajax-Twente kijken?

Ik ben voor Ajax, en ik ga dan naar Amsterdam maar ik lees net dat het NIET op een groot scherm komt in de stad. Waar kan ik de wedstrijd dan het beste kijken? In een kroeg of zijn er toch nog grote schermen buiten de ArenA?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (6)

op je pc:
Aanstaande zondag 15 mei 2011 om 14:30 uur speelt Ajax tegen FC Twente, de ontknoping van de eredivisie. Kijk nu live op je PC naar deze wedstrijd!
Klik en registreer. Registreren kost slechts één minuut daarna kun je voor € 6,- de wedstrijd kijken. Veel plezier!
12 jaar geleden
Op de oude markt in enschede, van heekplein kan ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol, 't is even reizen vanuit Amsterdam en je kunt beter niet al te opzichtig met je Ajax-shirtje rondlopen, maar het feest zal (hopelijk) in Enschede groter zijn dan in A'dam.
Je kan dan het beste naar het Rembrandtplein of Leidseplein gaan daar zitten een aantal kroegjes die altijd voetbal uitzenden. Weliswaar op gewone tv's maar je kan het meestal wel goed volgen.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste in de Amsterdam arena. In het stadion in enschede zal het rustig zijn. In de Rotterdamse Kuip is deze wedstrijd ook niet te volgen denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download gewoon SOPCAST op je pc en kijk GRATIS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij NEL op het Amstelveld kun je goed en gezellig buiten kijken op 'grote' plasma schermen