Waar kan ik dat spel vinden waarin je spelers van de eredivisie in 1 team zet en dan punten krijgt?

En dat je dan iedere week een andere opstelling invoert enzo. Iemand antwoord? Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
1.8K

Antwoorden (3)

Ik denk dat je dit spel dan wel leuk vindt:

http://www.competitiemanager.nl/

Veel plezier ermee. Ik schrijf me ook weer in :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt er meerdere.
Bij het hierboven al genoemde competitiemanager (deelname kosten 10 Euro, tenzij je lid bent van VI) kun je elke week 11 nieuwe namen inzetten (uiteraard ben je gebonden aan je budget van 110 miljoen Euro, dat als het goed is elke week hoger wordt).

Daarnaast heb je ook nog Profcoach ( http://www.profcoach.nl/ ) Hier zijn geen kosten aan verbonden. Hier kun je wel elke week wisselen, maar je kunt alleen maar gebruik maken van de 18 spelers (van elke eredivisieclub 1) die je aan het begin van de competitie hebt geselecteerd. Aan dit spel zit geen spelersbudget. Je zou dus zowel een Suarez als een Afellay in kunnen zetten, zonder dan al door je budget heen te zijn.

Om nog even terug te komen op Competitiemanager.
De organisatie die hier achter zit (zat) is Sportdreams.nl
Zij organiseren naast het spel met de nederlandse competitie ook onder andere een Champions League variant. Deelname hieraan is (was) gratis. De regels zijn hetzelfde als bij het Nederlandse competitie spel, dus ook budgetgebonden.

Op hun site kun je vast nog veel meer spellen vinden. Vroeger hadden ze ook een variant voor de Premier League & de Spaanse eredivisie.
Ik heb ooit nog (ook gratis) aan de Premier League variant meegedaan, maar dat kostte me, in combinatie met de nederlandse competitie en de Champions League gewoon teveel tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dagblad Het Parool heeft een spel, Dreamteam, waaraan je gratis kunt deelnemen.