Weet iemand een goede site om eredivisie wedstrijden live te kijken

ik wil graag binnen kort ajax- twente live kijken wie een goede site

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
7.7K

Antwoorden (5)

Als je sopcast download! (Ff googlen) en dan ga je naar www.vrijblijvend.com naar streams en daar staan alle eredivisie wedstrijden! Het kan zijn dat je iets anders nodig hebt als sopcast maar dat staat er uitgelegd op de website!hopelijk genoeg geinformeerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, dat gaat niet meer werken.
De KNVB heeft een rechtszaak aangespannen en gewonnen en sindsdien zijn de eredivisie wedstrijden niet meer gratis live te bekijken via Sopcast. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/Internet-Media/article/detail/1863722/2011/03/22/KNVB-wint-rechtszaak-over-internetpiraterij.dhtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt maar op die website staan ook andere links voor andere p2p programmas en daar kan je wel naar kijken! Wellicht illegaal, maar in de vraag stond niet dat het legaal moest! Maar u heeft gelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft geen u te zeggen hoor, maar toch knap als je een Ajax-Twente wedstrijd weet te vinden via die website.
Ik help het je hopen, wil de wedstrijd ook graag zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zet hem hier neer mocht ik hem hebben;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaarne.
www.eredivisielive.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb nog niet getest of deze link werkt, maar van mijn vrienden heb ik gehoord dat het een goeie site is voor om gratis eredivisie wedstrijden mee te kunnen kijken (Gratis)
http://www.voetbalopjepc.nl/

maar om helemaal verzekerd te zijn kun je met 6 euro op topkwaliteit de finale van de eredivisie kijken met deze link:

www.eredivisie.nl

zorg er wel voor dat je 2 dagen van te voren het hebt geregeld, je weet maar nooit of het fout kan gaan...

PS. ik zelf kijk met eredivisie live, gratis 1 jaar van Tele2 alles in 1 pakket.
gr. Milad Saleh
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.eredivisielive.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.fromsport.com

daar kan je alle wedstrijden kijken ook meer dan voetbal tennis enzo