Na het voetballen krijg ik vaak kramp in me hamstring. Wat kan ik daar tegen doen ?

Ik weet dat als ik kramp in me kuit krijg dat ik me tenen/voet naar me toe moet trekken maar bij me hamstring weet ik het niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (4)

Je knie zo ver mogelijk strekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed rekken en strekken voor en na de wedstrijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sportmassage
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er erg vaak last van hebt, kun je het beste langs de huisarts gaan, die je vermoedelijk zal doorverwijzen naar de fysio. Die kan je klacht waarschijnlijk wel verhelpen!