WK voetbal in 2018 in Nederland of Olympische Spelen 2028 in Nederland: Wat heb je liever?

Stel dat we één van de twee zouden binnenhalen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat boeien dit soort hypothetische vragen nou weer? Dit is toch zeker geen kennisvermeerdering? En als het nou realistisch was, maar dit is iets waar we nooit tussen hoeven te kiezen, dus doe dat ook gewoon niet...

Het beste antwoord

Als voetballiefhebber schreeuwt heel mijn hart: WK Voetbal.
Echter de Olympische spelen hebben zo veel meer impact. Komt nog bij dat ik goede hoop heb dat de triatlon dan in mijn regio georganiseerd gaat worden :).

Kunnen we ze niet beiden organiseren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Geef mij het WK dan maar...

Bovendien is het nog nooit een land gelukt om 100 jaar later de Olympische spelen weer binnen te halen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WK voetbal. De olympische spelen kost veel ruimte(bijvoorbeeld t olympisch dorp) wat we niet hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk ga ik voor de olympische spelen maar ik denk dat het wk voetbal meer kans zal maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Olympische Spelen natuurlijk. Veel meer sporten die mij meer aanspreken dan voetbal.
En voetbal doet zelf ook mee.
En mooi toch, honderd jaar geleden hadden wij het toen ook :-)!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het liefst het WK hebben.

Gewoon omdat ik een echte voetbalfan ben, en veel sporten van de Olympische Spelen mij niet aanspreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Olympische spelen, lijkt me geweldig, en al die nieuwe sportfaciliteiten die dan gebouwd worden, zodat er in Nederland dan ook voor bepaalde sporten goede trainingsfaciliteiten zijn. De openingsceremonie probeer ik dan zeker bij te zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Olympische spelen natuurlijk, da's sport in de breedste zin van het woord. Voetbal is maar een spelletje (of is het oorlog?)
Sport (in het algemeen, maar bij de O.S. speciaal) verbroedert, en dat zie ik niet zo bij voetbal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voetbal is populairder dan hardlopen, verspringen etc.
Een WK voor mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OS natuurlijk, toch wel weer erg mooi evenement.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beiden zou ideaal zijn, omdat je verschillende facaliteiten twee keer kan gebruiken. Als voetbal en sport liefhebber gaat mijn hart sneller kloppen als één van beiden of allebei binnen zou worden gehaald. Helaas zijn er veel Nederlanders die gelijk weer roepen dat het (te) veel geld kost. Mij lijkt het echt geweldig om topsport van de bovenste plank op een uurtje of wat rijden te kunnen zien. Dat wordt één groot feest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij dan maar het voetbal, want 2028 is nog zover weg... Of ik dat nog meemaak...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WK-voetbal.
Olympische spelen is te duur, kost te veel ruimte en leeft volgens mij minder onder de mensen.
Met een WK zou het echt een feest worden