Waarom dragen scheidrechters nooit een rouwband?

Spelers wel, scheids niet?!

Toegevoegd na 12 minuten:
Vanwege Japan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dit een hele goede vraag ;)
corzijlstra
13 jaar geleden
Scheidsrechters zijn toch al zo vaak in het zwart.

Antwoorden (6)

De scheids is hoe dan ook onpartijdig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een goeie vraag: Omdat nog nergens iemand op deze idee is komen. Hebt niks met onpartijdigheid te maken, maar stell die vraag eens an de scheidrechter- bond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als voetballers het dragen is het nog mooi beroemde mensen die daaraan denken maar een scheidsrechter een man die rondjes rent met z'n fluitje ook al zouden ze het dragen wie zou het boeien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om absolute onafhankelijkheid te tonen. Maar vanavond had het echt wel gemogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de rouwband is vaak iets van de club en daar heeft de scheidsrechter niets mee te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is iets wat de club zelf beslist, en als een scheidsrechter daar dan in meegaat kan dat als 'partijdig' worden opgevat.