Wedstrijdprogramma FC Zenit, Spartak Moscou en Rangers FC

Welke tegenstanders hebben de clubs FC Zenit, Spartak Moskou en Rangers FC te gaan in de maand Maart.
Dus gelieve hoor ik van alle drie de clubs het programma van de maand maart.

Bvd !

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je dat wilt weten i.v.m. de Europa League wedstrijden die deze ploegen tegen Nederlandse ploegen moet spelen? Hier het programma van deze ploegen t/m 16/17 maart (de returndag van de achtste finales van de Europa League): 01-03: Anzhi Makhachkala - Zenit Sint-Petersburg 06-03: Zenit Sint-Petersburg - CSKA Moskou 09-03: FC Twente - Zenit Sint-Petersburg 12-03: Terek Groznyi - Zenit Sint-Petersburg 16-03: Zenit Sint-Petersburg - FC Twente 03-03: Sibir Novosibirsk - Spartak Moskou 09-03: Ajax - Spartak Moskou 12-03: FK Rostov - Spartak Moskou 16-03: Spartak Moskou - Ajax 02-03: Celtic - Glasgow Rangers Toegevoegd na 2 minuten: Oe.. was nog niet klaar. Glasgow Rangers klopt niet helemaal geloof ik, ze spelen volgens voetbalzone.nl én de eigen site op 02-03 en 03-03, dus het klopt toch wel denk ik:P. Hier de rest;) : 03-03: Dundee United - Glasgow Rangers 06-03: St. Mirren - Glasgow Rangers 09-03: PSV - Glasgow Rangers 16-03: Glasgow Rangers - PSV Zo, helemaal uitgezocht en opgezocht, hopelijk kan je er iets mee:D!

Bronnen:
www.voetbalzone.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100