Waar worden voetbalplaatjes gemaakt?

Er moet toch een fabriek zijn die dit doet, want er worden zoveel plaatjes weggeven met zo´n actie. En in welke fabriek is dat dan?

Is er ook iemand die weet hoeveel het dan kost om zoveel plaatjes te laten maken voor een supermarkt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij er medewerkers van AH hier geheimen gaan weergeven, denk ik niet dat je een betrouwbaar getal zal horen. De investering loopt zeker in de miljoenen ... maar de extra omzet erdoor bedraagt zeker in 10 voud ervan....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met fabriek bedoel ik natuurlijk ook drukkerij, een plek waar het allemaal automatisch gaat.

Het beste antwoord

Ze komen niet uit een fabriek, maar gewoon uit een drukkerij. En er zit nog een schakel tussen:
Dit bedrijf zorgt dat alles op rolletjes loopt, en dat AH er verder geen omkijken naar heeft.
http://www.mega-europe.eu/

Wat het kost, zul je nooit te weten komen. Maar een klein beetje gokken kunnen we natuurlijk best. Als de uiteindelijke kosten voor AH, voor een stripje plaatjes 10 Eurocent zijn, dan leggen ze er dus op iedere 10 Euro aan boodschappen 10 cent op toe. En misschien nog wel iets minder, want als je voor 17 Euro boodschappen doet, dan krijg je denk ik ook maar één stripje. Gevolg: flink hogere omzet, het AH-imago krijgt een oppepper, en er zullen ook klanten zijn die na de voetbal-plaatjes-gekte terugkomen.

Ik heb weleens gelezen dat andere supermarkten flink jaloers zijn, op een actie die zo goed aanslaat. Iedereen is blij: AH, de kinderen, de klanten, de drukkerij, de producent, en de eredivisie. Je kunt het zelf ook wel zien: dranghekken bij de AH, en bordjes met de regels waar kinderen zich aan moeten houden. Ruilmiddagen en als klap op de vuurpijl ook nog voetbalplaatjes van jezelf kunnen maken. Zoiets krijgt SuperdeBoer of Jumbo toch echt niet voorelkaar. Er lopen slimme mensen rond bij AH! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze worden gedrukt bij een drukkerij. Dat zou je aan de drukker of de supermarkten moeten vragen.