kun je tussen de doelpalen zitten als je achter de goal zit?

Kun je tussen de doelpalen zitten als je achter de goal zit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Annswers
13 jaar geleden
Goeie vraag +

Het beste antwoord

Als je tussen de doelpalen zit, dan zal de scheids je
daar verwijderen.
Je kan ( mag ) wel achter het doel gaan zitten, en zo
tussen de doelpalen doorkijken.
Het antwoord is dus neen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee dan zit je erachter ?

als ik de vraag tenminste goed begrijpt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je achter de goal loopt en het net is flexibel genoeg kun je tussen de doelpalen in het net gaan staan, dus ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het tweedimensionale vlak kan je tussen de doelpalen zitten als je achter (of voor) de goal zit. Je bevindt je dan horizontaal op het speelveld (of daar voor of achter) op een plek rechts van de linker en links van de rechter doelpaal. Tussen de palen dus. Je zit in drie dimensies tussen de palen als je je ook nog eens op de doellijn bevindt.
het antwoord is dus: ja!

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit alles geredeneerd vanuit een kijkpositie recht tegenover of achter het doel. Zit de beschouwer niet haaks op het doel maar met een hoek dan zijn er nog veel meer mogelijkheden om in twee dimensies "tussen de palen" te zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee natuurlijk niet. je zit achter het doel en dus niet tussen de doelpalen