Waar is de stream voor Barcelona Real Madrid

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh heb het antwoord zelf al gevonden ha ha http://www.wedden-op-sport.com/wedden.php/livestream-el-classico-2010.html

Antwoorden (3)

Bij rojadirecta hoef je geen account aan te maken en je wordt dan ook niet gestalkt door unibet.

Download eerst Sopcast
En kies daarna bij rojadirecta de wedstrijd uit
En kies daarna uit de aanbieders via Sopcast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij sportlivetv.net kun je vaak zonder iets te installeren wedstrijden zien, maar het werkt helaas niet altijd en de kwaliteit is ook niet altijd geweldig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flfree.net ;)