Hoe zit het met de beker bij C - Junioren?

Na hoeveel gespeelde wedstrijden win je "De Beker" en wat krijg je/de club dan bij C junioren?

Vorig jaar in de D's kwamen we tot de 4e ronde, de eerste was een poule met 4 clubs en toen 2e 3e en 4e knockout wedstrijden. Nu in de C's zitten we bij de 2e die nog gespeeld worden moet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Hoe en hoeveel wedstrijden je moet spelen, verschilt per club. Niet iedere club heeft namelijk evenveel teams en niet iedere club kan dus hetzelfde speelschema aanhouden.