Al een idee hoe laat US Open echt gaat beginnen? Of wordt het een dag verplaatst?

Toegevoegd na 8 minuten:
Wanneer wordt de final voor de mannen gepeeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tennis
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja idd rpvdbroek, heb ik een beetje door mijn vak in de ict, dingen duidelijk krijgen en houden.

Antwoorden (3)

De finale bij de mannen op de US Open, het vierde en tevens laatste grandslamtoernooi van het seizoen, is zondag uitgesteld door de regenval in New York.

Toegevoegd na 35 minuten:
Uitgeteld tot maandag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De finale zou eerst deze nacht worden gespeeld, maar de felle regen stak daar een stokje voor. De regen onderbrak overigens ook de finale damesdubbel tussen Liezel Huber-Nadia Petrova en Vania King-Yaroslava Shvedova. De wedstrijd diende te worden stopgezet bij de score 6-2, 4-6, 5-4, 15-0. Om 15.00 uur plaatselijke tijd (21.00 uur bij ons) wordt de match voortgezet. Een uur later begint dan de mannenfinale tussen Nadal en Djokovic. (FEM)
13 jaar geleden
die is al gespeeld