Hoe zie je de tennis rating van je tegenstander?

Hallo,

Ik heb een vraag.
De KNLTB heeft zijn hele systeem omgegooid.
Nu speel ik competitie en die standen uitslagen kan je alleen zien via de website van de KNLTB.
Alleen hoe kan je nu de rating van je tegenstander zien met de competitie?

Mvg, Dar98

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tennis
6.4K

Antwoorden (1)

Ik ben teamcaptain bij een tennisteam, in het begin was het alleen mogelijk voor bepaalde mensen om op www.mijnknltb.nl te komen. Daarvoor moest je eerst een nieuw wachtwoord aanvragen en vervolgens moest je instellingen wijzigen om daadwerkelijk op de site te kunnen komen. Als het probleem is dat je de site niet kunt bereiken stuur me dan even een bericht, want dat zou ik precies moeten uitzoeken en is ook afhankelijk van je browser.

Op de site www.mijnknltb.nl (vergeet niet de www, anders gaat het fout) log je eerst in en vervolgens druk je op spelersprofiel (onder mijn tennis). Daar vul je dan het bondsnummer in van je tegenstander.

Ikzelf gebruik véél liever de mijnknltb app. Hier kun je eenvoudig tegenstanders zoeken op naam of knltb nummer. Vervolgens kun je als je wilt hun gegevens ook opslaan, zodat je ze op elk moment kunt opzoeken. Dit vind ik handig aangezien ik als teamcaptain de bondsnummers kan opzoeken en controleren.

Succes!