kan ik mijn tennisles geld terugkrijgen?

Ik heb mij dit seizoen ingeschreven voor de tennistrainingen, zoals ik elk seizoen doe, maar omdat het steeds niet uitkomt met mijn schoolrooster heb ik geen enkele keer aanwezig kunnen zijn. Ik heb dus niks van het lesgeld verbruikt, en dit kan ik in de toekomst ook niet verbruiken, gezien het feit mijn schoolrooster het hele jaar zo blijft op die dag. Ik heb al aantallen keren contact opgenomen met het bestuur, mijn trainster, zelfs met TMG, maar geen van allen weet raad met mijn mailtjes/smsjes/telefoontjes. Het is nu zelfs zo dat mijn emails genegeerd worden. Is het wettelijk toegestaan om het geld terug te krijgen? En is er anders een andere oplossing? trainingtijden veranderen is geen optie volgens het bestuur, omdat de teams al zijn gemaakt..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tennis
1.8K
Ritsuka
11 jaar geleden
Wist je dat niet vantevoren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo wettelijk gezien moet je een dienst krijgen? Die dienst wordt toch aangeboden ? Dat er geen gebruik van wordt gemaakt is in principe niet het probleem van het bestuur. Dat heeft kosten gemaakt om de lessen aan te bieden, op basis van de aanmeldingen. Wij betalen hooguit de helft terug.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk kan je naar je centen fluiten. Je bent akkoord gegaan met de voorwaarden door middel van betaling. Het enige wat je nog kan redden zijn goed gemutste bestuursleden die je het wel gunnen, maar zo te horen staan die er ook niet om te springen.

Het maakt het zo lastig omdat je er achteraf pas mee komt. Wanneer je voor aanvang van de cursus dit al het aangegeven was het waarschijnlijk geen probleem geweest. Misschien dat je nog geld terug kan krijgen voor de lessen die nog komen gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, je geld zie je niet terug. Waarschijnlijk heb je aan het begin van dit seisoen betaald en de acceptgiro ondertekent, nu je jouw handtekening hebt gezegt geef je aan onder elke omstandigheid te betalen, jouw club ging er dus vanuit dat jij je rooster al gecheckt had. Als de teams al gemaakt zijn wordt het lastig om te wisselen. Verwacht dus niet dat je jouw geld terug ziet.