Federer, de beste tennisser van de wereld, is een gentleman. Heeft hij wel eens op de baan voor zijn tegenstander geapplaudiseerd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tennis

Het beste antwoord

Ik ben geen tennisfan, maat je bent gelukkig niet de eerste die zich dat afvroeg. Lees je een beetje Engels? http://tt.tennis-warehouse.com/showthread.php?t=283241 Als ik een aantal mensen op dit forum mag geloven is het antwoord dus "ja".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat heeft hij zeker wel eens gedaan hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja absoluut en niet alleen geklapt. Hij geeft ze ook regelmatig complimenten.